חוסן סייבר לעתיד: כנס מנהלים image
ברוכים הבאים לוועידת ישראל לסיכוני סייבר – כנס מנהלים שייקח אתכם לקדמת עולם אבטחת המידע והגנת סייבר בעידן של התפתחות טכנולוגית מהירה ואיומי סייבר חסרי תקדים. המטרה: להעניק לכם את הכלים, הידע והחוסן הדרושים כדי להגן על הארגון שלכם ולנווט בים האתגרים החדש שמביאה הבינה המלאכותית והמלחמה.

בעידן שבו מתקפות סייבר הופכות מתוחכמות יותר ומבוצעות על ידי שחקנים גלובליים רבי עוצמה, ארגונים נדרשים לחדש את אמצעי ההגנה שלהם ולהיות צעד אחד קדימה. הכנס ישים דגש על איך בינה מלאכותית הופכת למרכיב מפתח באבטחת סייבר וכיצד ניתן למנף אותה להגנה אפקטיבית אל מול איומים מתחדשים.

הכנס מיועד לכל מנהלי הארגון ולא רק לאנשי הטכנולוגיה!
הכנס פונה לכל הדרגים - ממנכ"לים ודירקטורים ועד למומחי IT ואבטחת סייבר. באמצעות מפגשים ייעודיים המונחים על ידי מומחים, המשתתפים ירכשו תובנות חדשניות, מיומנויות חיוניות וקשרים איתנים בקהילת אבטחת המידע.

הצטרפו אלינו לוועידת ישראל להגנת סייבר, כדי לחזק את האסטרטגיה שלכם בהתמודדות עם האיומים המתפתחים בעידן ה-AI כדי שתוכלו להגן טוב יותר על הנכסים החיוניים שלכם.

ההשקעה בפיתוח יכולות הגנת סייבר באמצעות כנס זה תניב תשואה של חוסן ארגוני משופר.

הוועידה תיערך ביום ג': 26/11/24
מרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב

דמי רישום מוזלים למקדימים להירשם, ובנוסף הנחה מיוחדת לנרשמים נוספים מאותו הארגון!

ההשתתפות בכנס כוללת תיק ועידה, חומר מקצועי ומצגות, ארוחות שף (בוקר וצהריים) במסעדת המלון, הפסקות נטוורקינג עם עמיתים מארגונים מובילים, שי אישי, תעודה מהודרת ועוד. 



תוכנית הכנס כוללת:
- כלים מתקדמים לתגובה בזמן אמת מול התקפות סייבר.
- ניהול משברי סייבר בעידן הבינה המלאכותית.
- אחריות מנהלים בעיתות משבר סייבר וכיצד להכין את הארגון.
- תכנון תשתיות חכמות לחוסן והמשכיות עסקית.

- איומי סייבר פנים- ארגוניים- התמודדות ומניעה

הוועידה נטולת חסויות או מרצים מטעם והיא מציעה מקצועיות נטו!
הצטרפו לוועידת ישראל לסיכוני סייבר כדי לצייד את הארגון שלכם בכלים הנחוצים להגנה מפני איומי הסייבר המודרניים ולהבטחת המשכיות עסקית ושגשוג בעידן ה-AI.

לרישום מקוון - הקליקו כאן


להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן

קהל יעד
הכנס מיועד עבור: דירקטורים, מנכ"לים, סמנכ"לים, חברי דירקטוריון, מנהלי CTO, CIO, CISO, CDO, MDs, GMs, IT, מנתחי נתונים בתחום אבטחת מידע בסייבר, אדריכלי נתונים, מודיעין עסקי, מנהלי המשכיות עסקית וחירום, מנהלי יחידות מחשוב ומערכות מידע, מבקרי מערכות מידע , מנהלי ביטחון, מנהלי תפעול, מנהלי כספים וכל מי שהגנה על תשתיות קריטיות ונכסי מידע בארגון הם חלק מתחום אחריותו.



המרכז הבינלאומי לכנסים מזמין את כל מי שאחראי על אבטחת סייבר והגנה על תשתיות קריטיות בארגון להשתתף בכנס זה ולהתעדכן בהתפתחויות האחרונות בתחום, לצד קבלת תשובות מעשיות לשאלות המעסיקות את כולנו בנוגע לניהול סיכוני סייבר בעידן הבינה המלאכותית.

בואו לקבל הכוונה קריטית לבניית אסטרטגיות סייבר חזקות המותאמות לארגון שלכם, בכנס שמאגד את מיטב המומחים באבטחת סייבר בישראל. זהו המקום לחקור לעומק את נוף האיומים המתפתח וכיצד ניתן להיערך ולהגיב אליו בצורה היעילה ביותר.

לרישום מקוון - הקליקו כאן


להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן

הוועידה מציעה מפגשים פרקטיים לפיתוח אסטרטגיות סייבר אפקטיביות תוך שילוב בין אנשים, תהליכים וטכנולוגיה. אל תפספסו את ההזדמנות לחזק את ההגנות על הנכסים הקריטיים שלכם ולרכוש כלים חיוניים לחוסן ארגוני בעולם הסייבר.

כדי לעמוד בקצב האיומים המתפתח, ארגונים חייבים להעצים את מנהיגי אבטחת הסייבר שלהם בלמידה מתמשכת. הכנס מספק הזדמנויות חיוניות לצייד אנשי מקצוע בתובנות חדשניות ובקשרים חשובים לחיזוק מערך ההגנה של הארגון.

שלחו את מקבלי ההחלטות המובילים בתחום הסייבר בארגון להשתתף במפגש בהנחיית מומחים בעלי שם מהחזית הטכנולוגית והרגולטורית של אבטחת הסייבר.

המשתתפים יזכו לגישות לתובנות ייחודיות וכלים פרקטיים, לצד יצירת קשרים משמעותיים בקהילת אבטחת המידע. חזרו לארגון חמושים בידע ובמיומנויות שיעצימו את הגנת הסייבר שלכם.

השקעה בכנסים מובילים בתחום אבטחת הסייבר מביאה לתשואות גבוהות בדמות חוסן ארגוני מוגבר. כשמדובר בהגנה על הארגון שלכם, ידע הוא כוח — והכנס הזה מספק את שניהם.


למנהלי ארגונים יש כעת שתי אפשרויות לבחון; הם יכולים להכשיר מחדש את עובדיהם כך שהם יידעו כיצד לנווט את אבטחת הסייבר באקלים של אי ודאות, או להכין את עצמם "להתמודד עם ההשלכות על כך שהם לא עושים זאת".




  • מתוך הארגון: איומי סייבר פנים-ארגוניים התמודדות ומניעה
  • מלחמת הסייבר החדשה: כשבינה מלאכותית פוגשת גיאופוליטיקה
  • הכופרה הבאה כבר בדרך: האם הארגון שלכם מוכן? כך AI משנה את חוקי המשחק
  • מנהיגות תחת אש: אחריות מנהלים בחזית הסייבר בימי מלחמה
  • מהגנה להתקפה: סודות הסייבר ממי שהיה בחזית המלחמה הדיגיטלית
  • ארכיטקטורת חוסן: המפתח הסודי להמשכיות עסקית בתקופת משבר ואי וודאות
 


הכנס ריכז את מיטב המומחים וברי הסמכא בתחום: 

  • דנית ליבוביץ שטי- עו"ד מומחית פורנזיקה דיגטלית ומנחת הפודקאסט "למה סייבר?!", בעלים ומנכ"לית אלפא פורנזיקס
  •  ד"ר גיל ברעם- מומחית באסטרטגיה ומדיניות סייבר, מרצה בכירה במחלקה למדע המדינה באוניברסיטת בר-אילן ויועצת לממשלות, חברות ולארגונים בין-לאומיים
  • ארז גל-חן- CTO,NetApp Israel
  • עו"ד הדס תמם בן אברהם- סגנית דיקן וראש מכון המחקר לניהול סיכוני סייבר בהקריה האקדמית אונו
  • משה חסן- ראש קבוצת המחקר בחברת אפווינד, בצבא היה לוחם מקצועי בהתקפות הסייבר של איראן וחברותיה על הממשל והמשק הישראלי
  • אריאל טוסון- ארכיטקט פתרונות בכיר בבינת תקשורת ומחשבים

לרישום מקוון - הקליקו כאן


להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן


10 תובנות חשובות שחייבים לאמץ כדי להתגונן מפני איומי סייבר!

אבטחת סייבר מעולם לא הייתה חשובה יותר. עם ההסתמכות הגוברת על טכנולוגיה, איומי סייבר נעשים מתוחכמים ונפוצים יותר. ההשלכות של מתקפה מוצלחת יכולה להיות הרסניות, להוביל להפסדים כספיים, נזק למוניטין ושיבוש הפעילות העסקית. זאת הסיבה מדוע חיוני להישאר מעודכן ולנקוט צעדים יזומים כדי להגן על הארגון שלך מפני איומי סייבר.
לקראת וועידת ישראל לסיכוני סייבר, ביקשנו מהמומחים והמרצים, לספק לכם טיפים ולהמליץ על תובנות חשובות שיסיעו לכם להגן על הארגון מפני התקפות סייבר פוטנציאליות. הינה התוצאה כאן לפינכם.


סאטְיה נאדֶלה הוא הודי-אמריקאי המכהן כיו"ר ומנכ"ל חברת מיקרוסופט 

"בעולם המחובר של היום, אבטחת הסייבר היא לא רק שאלה של הגנה על מידע, אלא של שמירה על האמון הבסיסי שמחזיק את החברה כולה."   סאטיה נאדלה, יו"ר ומנכ"ל מיקרוסופט